Takaisin Ajatusvarikolle
-
Back to the Thought Deposit
→
HAASTE
- CHALLENGE ←
Dinoglyyfit
-
Dinoglyfs
- Esihistorialliset eläimet
historiankirjoissa - Prehistoric Creatures
Documented by the Ancient Man



















Karjalan Heili
YHTEYSTIEDOT:
Karjalan Heili -lehden
mielipidesivuille lähetettyjä kirjoituksia; läpi menneet
kursiivilla; virheitä
korjattu punaisella; hakasuluissa
lyhennysehdotukset. Otteita: artikkelit, pääkirjoitukset.
Lähetetty 14.3.2009
Miksi
koulu liioittelee ihmisen eläimellisyyttä?
Tarvitsemme biotieteiden sisältä
riskinottajia, jotka paljastavat räikeimmät tieteen nimissä tapahtuvat
huijaukset. Biologian oppikirjat ovat uskotelleet koululaisille, että ihminen
on simpanssin kanssa geneettisesti 99% samanlainen. Tämä on pelkkä myytti.
Simpanssilla on eri määrä kromosomeja kuin
ihmisellä. DNA-vertailussa neljäsosaa lajien geeniaakkosista ei ole pystytty
linjaamaan vierekkäin. Jo tämä tarkoittaisi 25% eroa, mutta jaksojen merkitys
on turhennettu väitteellä "moska-DNA:sta". Pidempien geenijaksojen
kopiolukujen vaihtelu tuo eroa lisää 1-8%. Simpanssiperimä on jäsennelty tårta
på tårta käyttäen ihmisen referenssigenomia. Luku 99% perustui proteiineja
koodaaviin "eksoneihin" - joita on vain 1% perimästä. Näitä eksoneita
liitellään kuin Legoja, ja tälle DNA:sta tehtävän RNA:n silmukoinnillekin on
tyypillistä rajanveto lajien välillä.
Ihminen ei ole päivitetty simpanssi,
evoluutiotodisteissa kärryt vain kolisevat hevosen edellä. Tieteen nimissä
rahvas on helposti huijattavissa, koska muualta ei enää maallikkoutta
löydykään. Nyt kun kärsimme nahoissamme pörssiviidakkoon omaksutusta
olemassaolon taistelu -hysteriasta, on syytä muistaa että kansankynttilänä
biologianopettaja on vain hyödyllinen idiootti, jota käsketään pysymään
opetussuunnitelmassa.
Pauli Ojala
biokemisti
Helsinki
Drawings from the Finnish Culture and Nature
(KP-Art)














http://www.kp-art.fi/default.htm